close
تبلیغات در اینترنت
پیامک شب خیرعاشقانه

تبلیغات

به تو سوگند

    خوش است درد که باشد امید درمانش

    دراز نیست بیابان که هست پایانش

    نه شرط عشق بود با کمان ابروی دوست

    که جان سپر نکنی پیش تیربارانش

    عدیم را که تمنای بوستان باشد

    ضرورت است تحمل ز بوستانبانش

    وصال جان جهان یافتن حرامش باد

    که التفات بود بر جهان و بر جانش


بهار

    زندگـی ، فهم نفهمیدن‌هاست
    آسمان،نور،خدا،عشق،سعادت،

    با ماست

    در نبندیم به نور!
    در نبندیم به آرامش پرمهر نسیم
    زندگی رسم پذیرایی از تقدیر است
    وزن خوشبختی من،
    وزن رضایتمندیست !

    "سهراب سپهری"

درباره ما

    به تو سوگند
    برای من سولماز شریفی « زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست مهربانی هست سیب هست ایمان هست آری تا شقایق هست زندگی باید كرد» هست . به توسوگند سایتی است سرگرم کننده ، آموزنده ، شاد و .....دوست من ، با نظرها ،پیشنهادها وانتقادهای خود، همراهم باشید . باسپاس کارشناس ارشدادبیات فارسی وادبیات کودک ونوجوان وادبیات تطبیقی

تبلیغات

    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

نظرسنجي

    نظرشما بازدید کننده عزیز ، درباره محتویات ومطالب ارسالی سایت به توسوگند چیست ؟





آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 215
    کل نظرات کل نظرات : 7
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 0
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 11
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 154
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 4
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 23
    بازدید هفته بازدید هفته : 11
    بازدید ماه بازدید ماه : 404
    بازدید سال بازدید سال : 523
    بازدید کلی بازدید کلی : 8,559

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 66.249.66.150
    مرورگر مرورگر : Netscape 5.0
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 14 خرداد 1397

پیامک شب خیرعاشقانه

همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت
وآنچه در خواب نشد چشم من و پروین است

سعدی

~~~~~✦✦✦~~~~~

بخیر بر تو دعا کرده‌ام همی شب و روز
بطبع بر تو ثنا گفته‌ام همی مه و سال

انوری

~~~~~✦✦✦~~~~~

در این شب سیه که فرو مرده شمع ماه
ای مه! چراغ کلبه من باش ساعتی

 رهی معیری

~~~~~✦✦✦~~~~~

ز بس نشستم و با شب حدیث غم گفتم
ز غصه رنگ من و رنگ شب پرید بیا

 سیمین بهبهانی

~~~~~✦✦✦~~~~~

در خاطٖرم روانه شد و شب بخیر گفت
گفتم که در نبود تو شب‌ها بخیر نیست

فرامرز عامری

~~~~~✦✦✦~~~~~

هزار و یک شب ما را به سطل ماه بریز
شبی بخیر نکردیم، شب بخیر عزیز

احسان افشاری

~~~~~✦✦✦~~~~~

تو را می‌سپارم به شب‌های تارم
همان جا که جز تو کسی را ندارم

محمدرضا کرمی

~~~~~✦✦✦~~~~~

عاشقان هم، همه خوابند در این موقع شب
بی گمان، یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است

حامد عسکری

~~~~~✦✦✦~~~~~

همه دل خوشی‌ام آخر شب‌ها این است
دو سه خط با تو سخن گفتن و آرام شدن

حسین رضائیان

~~~~~✦✦✦~~~~~

بی‌خوابی ارمغان دل رفته من است
هرگز نمی‌شود شب عاشق سحر بخیر

سجاد رشیدی‌پور

~~~~~✦✦✦~~~~~

نصفه‌ شب بوی تو می‌پیچد از آن سوی خیال
تا دم صبح اگر زنده بمانم خوب است

الهه سلطانی

~~~~~✦✦✦~~~~~

مثل قرص ماه در لیوان آب آسمان
شب که آرام است یعنی قرص اعصابش تویی

~~~~~✦✦✦~~~~~

مثل هرشب، بی‌تفاوت شب بخیری گفت و رفت
مثل هرشب، تا سحر در خود مرورش می‌کنم

محمد شیخی

~~~~~✦✦✦~~~~~

شب است و در شب من خوش‌نشینی‌ات زیباست
 به بوسه از لب من خوشه‌چینی‌ات زیباست

حسین منزوی

~~~~~✦✦✦~~~~~

اگر روزم پریشان شد فدای تاری از زلفت
که هر شب با خیالت خواب‌های دیگری دارم

~~~~~✦✦✦~~~~~

با شب چه کند سینه این برکه بی‌تاب؟!
وقتی که تو ای ماه! نخواهی که بتابی

قاسم صرافان

~~~~~✦✦✦~~~~~

نیمه شب شد دل من بى تب و تاب است هنوز
یاد آن شب که دلش را به دلم داد بخیر

زینب محمدى

~~~~~✦✦✦~~~~~

باز هم شب شد و بی‌خوابی من آغاز شد
صبح بخیر ای همه زمزمه شب‌هایم

فاطمه گودرزی

~~~~~✦✦✦~~~~~

باشد بخواب ولی بی وفای من
یک «شب بخیر»مگر چند واژه بود؟

فرید صارمی

~~~~~✦✦✦~~~~~

همیشه قصه شب در همین خلاصه شده‌ست 
تو غرق خوابی و من غرق آرزوی توام


شعر عاشقانه شب بخیر


ترانه‌های عاشقانه شب بخیر


ستاره دنباله‌دار شبت بخیر
شاپری شبای تار شبت بخیر

خاتون چهل‌گیس بهار، ای که تو قصه‌ای هنوز
تو شب قصه‌ها نمون شبت بخیر

ای رهگذر که تو شبا تنهایی پرسه می‌زنی
شب‌زنده‌دار کوچه نباش شبت بخیر

نگو دروغه خواب من شبای مهتابی من
بخون که با قصه تو  تموم شه بی‌خوابی من

ای نازنین قصه‌گو همیشه تو قصه بگو
از سرزمین آرزو از رفتن غصه بگو

همیشه با صدای تو پلکامو رو هم می‌ذارم
تا ته قصه برسیم شبت بخیر من می‌خوابم

رضا میرفخرایی

~~~~~✦✦✦~~~~~

ای گل سرخ پاییزم شبت بخیر عزیزم
بوسه به پات می‌ریزم شبت بخیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات می‌ریزم شبت بخیر عزیزم

~~~~~✦✦✦~~~~~

لالایی کن بخواب قشنگ‌ترین یار
منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم
الهی بمونی تو سرنوشتم

~~~~~✦✦✦~~~~~

ای همه دار و ندارم شب بخیر
ای همه صبر و قرارم شب بخیر

توی هفت آسمون من تنها تویی
ای تو تنها تک ستاره‌م شب بخیر


شعر عاشقانه شب بخیر


شعر نو عاشقانه شب بخیر


می‌خوابم و شبم را
به تو می‌سپارم
رؤیایم را
به بیداریت به رویایت
تا هر چه می‌خواهی
با آن بکنی
تا صبح
جهان من
از آن توست

افشین یداللهی

~~~~~✦✦✦~~~~~

به شیرینى بوسه اول صبح كه فكر می‌كنم
تمام تلخى 
شب بخیر نگفتنت جبران می‌شود
شبت بخیر

علی قاضی نظام

~~~~~✦✦✦~~~~~

شب بخیر را
نباید تایپ کرد

شب را
باید زل زد در چشمانش
دستى کشید لاى موهایش
و هرم نفس‌هایش
و آن وقت گفت:
شب بخیر

علی قاضی نظام

~~~~~✦✦✦~~~~~

بخیر كه هیچ
به صبح برسد
شب‌هایم
كافی‌ست

ساناز یوسفی

~~~~~✦✦✦~~~~~

شب هنوز هم می‌تواند بخیر باشد
اگر نوشته‌های تایپ شده را پاک نكرده باشیم
من منتظر پیغامی از تو
و تو منتظر سلامی از من
آخرش هم بد راهش را به دلمان پیدا می‌كند
پیش خود می‌گوییم سرش گرم است
عكسش را به سینه می‌فشاریم
با همه وجود شب بخیر می‌گوییم
و تا صبح مرور می‌كنیم گذشته‌ها را
عزیزجان، دلتنگ كه شدی
شب بخیرت را بگو
من سرم گرم انتظار بازگشت توست
بد به زندگی‌مان راه نده

ساناز یوسفی

~~~~~✦✦✦~~~~~

همچو عقربه‌های ساعت می‌مانم
اگر به دورت نگردم
شب من هرگز صبح نخواهد شد

مونا واعظی

~~~~~✦✦✦~~~~~

همه ما
فقط دو نوع شب در زندگی‌مان داریم
شبی که می‌خواهیم زودتر صبح شود
و شبی که هیچگاه دوست نداریم به صبح برسد
و مرز بین اینها
تنها یک «او» ست
که بستگی دارد مانده باشد
یا رفته باشد

رضا باقری

~~~~~✦✦✦~~~~~

هیچ انسانی
بدون شب بخیر
تا صبح بیدار نمانده
اما گاهی انسان‌ها
به یاد یک شب بخیر
سال‌ها بیداری می‌کشند

نرگس حریری

~~~~~✦✦✦~~~~~

آرام بگیر در آغوشم
فردا هم دوستت خواهم داشت
شب برای بخیر شدن
همین دو قلم را نیاز دارد

زهرا سرکارراه

~~~~~✦✦✦~~~~~

شب بخیر عشق گمشده‌ام
برای تمام چای‌هایی که با هم نخوردیم
تمام بوسه‌هایی که به هم ندادیم
تمام شب‌هایی که کنار هم نخوابیدیم
تمام روزهایی که در انتظار هم ماندیم
تمام عاشقانه‌هایی که به هم نگفتیم
تمام آغوش‌هایی که از هم دریغ کردیم
تمام شادی‌هایی که زهر غم کردیم
تمام سرشانه‌هایی که به اشک هم نسپردیم
تمام حسرت‌هایی که نصیب آرامش‌مان کردیم
شب بخیر نیمه گمشده‌ام، شب بخیر ای عشق
شب بخیر بر یادمانده‌ام، ای نیمه هستی من
اینک بخواب آرام، ای تمام زندگی‌ام

هانیه مقدم

~~~~~✦✦✦~~~~~

نمی‌دانم خواب بودم یا بیدار
اما هیچ کس شب بخیر نمی‌گفت
گره خوردن‌ها که از نگاه می‌آمد
می‌رفت تا بی تو هرگز
و من مانده بودم با آن همه تمنا
در آن همه نگاه

شهرام باقری

 


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت: 0:10

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی